szkoły ponadgimnazjalne


Idź do treści

Organizacja roku szkolnego 2010/2011

Komunikaty

KOMUNIKAT
Organizacja roku szkolnego 2010/2011 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Niesłyszących iłabosłyszących w Lublińcu

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz ustaleniami Kuratora i Wojewody Śląskiego organizacja roku szkolnego przedstawia się następująco:

1. W roku szkolnym 2009/2010 w Ośrodku obowiązuje 5-dniowy tydzień pracy.

2. 01.09.2010 r. (środa) – godz. 9.00 - rozpoczęcie roku szkolnego
3. 17.06.2011 r. (piątek) – zakończenie zajęć w kl. III bn; III cs: ZSZ i II gp PSZ
4. 22.06.2011 r. – (środa) – zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych pozostałych klas Szkoły Podstawowej, Gimnazjum, Zasadniczej Szkoły Zawodowej, Technikum Specjalnego, Technikum Uzupełniającego, Policealnej Szkoły Zawodowej i Szkoły Przysposabiającej do Pracy.
5. Sprawdzian w klasie szóstej Szko y Podstawowej 05.04.2011r. (wtorek) godz. 9.00
• dodatkowy termin sprawdzianu w kl. szóstej Szk. Podst. 07.06.2011 r. (wtorek) godz. 9.00
6. Egzamin gimnazjalny (część humanistyczna) 12.04.2011 r. (wtorek) godz. 9.00
Egzamin gimnazjalny (część matemat.-przyrodn.) 13.04.2011 r. (środa) godz .9.00
Egzamin gimnazjalny (język obcy nowożytny) 14.04.2011 r. (czwartek) gpdz. 9.00
• dodatkowy termin egzaminu gimnazjalnego (część humanistyczna) 06.06.2011 r. (poniedziałek), godz. 9.00
• dodatkowy termin egzaminu gimnzajlanego (część matematyczno-przyrodnicza) 07.06.2011 r. (wtorek), godz. 9.00
• dodatkowy termin egz.gimn. (język obcy nowożytny) 09.06.2011r., ( czwartek), godz. 9.00
7. Egzaminy maturalne w sesji wiosennej
część pisemna:

  • 04.05.2011r. (środa – język polski (pp), godz. 9.00
  • 05.05.2011 r. (czwartek) – matematyka (pp), godz. 9.00
  • 06.05.2011 r. (piątek) – język angielski (pp), godz. 9.00
  • 09.05.2011r. (poniedzia ek) – wiedza o społeczeństwie (pp), godz. 9.00

część ustna :

  • 04.05 - 27.05.2011 r.

8. Egzamin maturalny w terminie dodatkowym:

  • 06.06.2011 r. (poniedziałek) – język polski (pp)
  • 07.06.2011 r. (wtorek) – matematyka (pp)
  • 08.06.2011 r. (środa) – język angielski (pp)
  • 14.06.2011 r. (wtorek) – wiedza o społeczeństwie (pp)

9. Egzamin maturalny w terminie poprawkowym:

  • część pisemna– 23.08.2011 (wtorek) godz. 9.00
  • część ustna – 22.06 – 26.08.2011 r.

10. Egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe w szko ach zawodowych:

  • etap pisemny: 20.06.2011r. (poniedziałek) gpdz. 12.00 – dla absolwentów wszystkich typów szkół prowadzących kształcenie zawodowe (ZSZ, T, TUS, PSZ)
  • etap praktyczny: Od 21 do 22 i od 28 do 29.06.2011r. – dla absolwentów techników, techników uzupełniających i szkół policealnych, od 28 do 12.08.2011r. – dla absolwentów zasadniczych szkół zawodowych, ( szczegółowy harmonogram przeprowadzenia etapu praktycznego dla poszczególnych szkół będzie zamieszczony na stronach OKE do 02.04.2011r.)

11. Zimowa przerwa świąteczna od 23.12.2010 r. do 31.12.2010 r.

  • wyjazd wychowanków 22.12.2010 r. (środa) po lekcjach
  • przyjazd wychowanków 02.01.2011 r. (niedziela) w godzinach popołudniowych lub 03.01.2011 r. (poniedziałek) w godzinach porannych.

12. Ferie zimowe od 17.01.2011 r. do 30.01.2011 r.

  • wyjazd wychowanków 14.01.2011 r. (piątek) po lekcjach
  • przyjazd wychowanków 30.01.2011 r. (niedziela) w godzinach popo udniowych lub 31.01.2011 r (poniedziałek) w godzinach porannych.

13. Koniec I semestru – 14.01.2011 r., II semestr od 17.01.2011 r.
14. Wiosenna przerwa świąteczna od 21.04.2011 r. do 26.04.2011 r.

  • wyjazd wychowanków 20.04.2011 r. (środa) po lekcjach
  • przyjazd wychowanków 26.04.2011 r. (wtorek) w godzinach popo udniowych lub 27.04.2011r. (środa) w godzinach porannych.

15. Ferie letnie od 27.06.2011 r. do 31.08.2011 r.

  • wyjazd wychowanków 22.06.2011 r. (środa)
  • przyjazd wychowanków 31.08.2011 r. (środa) w godzinach popo udniowych lub 01.09.2011 r. (czwartek) w godzinach porannych

16. Zebranie rodziców w dniu 01.10.2010 r. (piątek)

  • 10.00 - spotkanie Rady Rodziców i Dyrekcji Ośrodka
  • 11.00 - spotkanie z Rodzicami w sali konferencyjnej Internatu Męskiego
  • po zebraniu spotkania z wychowawcami na placówkach.

17. Wywiadówka semestralna - 14.01.2011 r.

  • 8.30 - spotkanie Rady Rodziców i Dyrekcji Ośrodka
  • 9.00 – 10.oo - spotkanie z Rodzicami w Sali konferencyjnej Internatu Męskiego
  • 10.00 – 11.00 - wywiadówki w klasach
  • 11.30 – 12.00 – obiad

18. Bal przebierańców – okres karnawału (termin będzie ustalony w późniejszym terminie).
19. Dodatkowe dni wolne od pracy – 02.05.2011r. (poniedziałek)
20. Obligatoryjne wyjazdy wychowanków z internatu do domu:

  • wyjazd wychowanków 10.11.2010 r. (środa) po lekcjach. Powrót – 12.11.2010 r. (piątek) w godzinach porannych,
  • wyjazd wychowanków 22.12.2010 r. (środa) po lekcjach. Powrót - 02.01.2011 r. (niedziela) w godzinach popołudniowych lub 03.01.2011 r. (poniedziałek) w godzinach porannych.
  • wyjazd wychowanków 14.01.2011 r. (piątek) po lekcjach. Powrót – 30.01.2011 r. (niedziela) w godzinach popołudniowych lub 31.01.2011r. (poniedziałek) w godzinach porannych.
  • wyjazd wychowanków 20.04.2011 r. (środa) po lekcjach. Powrót - 26.04.2011 r. (wtorek) w godzinach popołudniowych lub 27.04.2011 r. (środa) w godzinach porannych.
  • wyjazd wychowanków 29.04.2011r. (piątek) po lekcjach. Powrót- 4.05.2011r. (środa) w godzinach porannych
  • wyjazd wychowanków 22.06.2011 r. (środa). Powrót - 31.08.2011 r. (środa) w godzinach popołudniowych lub 01.09.2011 r. (czwartek) w godzinach porannych.

21. Rodzice są zobowiązani do zaopatrzenia wychowanków w odpowiednią odzież stosownie do pór roku oraz w podręczniki i przybory szkolne, toaletowe i rzeczy osobiste (ręczniki, piżamy, pantofle, strój gimnastyczny, obuwie sportowe, strój galowy na uroczystości szkolne) oraz dostarczenia deklaracji lekarskich i zaświadczeń o rodzaju przyjmowanych przez dziecko leków i wp acenia kaucji za pobyt w Internacie w kwocie 10 zł.
22. Wpłaty za wyżywienie: PKO BP Lubliniec 39 1020 1664 0000 3302 0188 6936
23. Wpłaty na Komitet Rodzicielski: u wychowawców klas lub u p. Barbary Brzeziny (biblioteka).
W Ośrodku działa Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepe nosprawnych Słuchowo i Umysłowo „Uśmiech Dziecka”, które od 26.09.2008 r. posiada status organizacji pożytku publicznego.
Zachęcamy o przekazywanie 1% podatku na konto Stowarzyszenia: Bank Spółdzielczy O/Lubliniec 05 8457 0008 2006 0070 0001

HOME | O szkole | Dokumentacja | Nauka zawodu | Komunikaty | Galeria | Ciekawe linki | Mapa witryny


Rok Szkolny 2011-2012 | nieslyszacy@gmail.com

Powrót do treści | Wróć do menu głównego